top of page

כתבות אחרונות

ביקורת סדרה - Runaways


Runaways היא סדרה בעלת 10 פרקים ששודרה בשירות הסטרימינג hulu. סדרה זו היא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול והיא מבוססת על סדרת הקומיקס עם אותו השם, אבל לא חייבים להכיר את הקומיקס או היקום של מארוול בשביל להבין אותה, הכל מוסבר במהלך הסדרה. בסדרה אנו עוקבים אחרי אלכס ויילדר, ניקו מינורו, קרולינה דין, גרטרוד "גרט" יורקס, צ'ייס סטיין ומולי הרננדז. שנים לאחר שהתרחקו אחד מהשני בעקבות המוות של אחותה של ניקו, אלכס מחליט לכנס את כולם ביחד כדי לחדש את החברות ביניהם. באותו מפגש החבורה מגלה מעבר נסתר בבית של אלכס וכאשר הם עוברים בו הם רואים את כל הוריהם מקריבים נערה במין טקס פגאני מפחיד. מהנקודה הזו החבורה מתחילה לחקור את חיי הוריהם ומנסה להחליט איך לפעול משם.

אתחיל ואומר שהסדרה מאוד נאמנה לקומיקס. בהרבה מקרים קודמים סדרות שינו פרטים רבים בשביל לגרום לסדרה להיראות יותר "ריאליסטית" אך כאן יש תחושה שהיוצרים באמת הבינו את הדמויות. ושם באמת הקסם של הסדרה, הדמויות. לכל דמות יש את המראה והאופי שלה (שחוץ מדמות או שתיים פשוט זהים לקומיקס) והכימיה ביניהם היא מה שיוצרת את העניין. מאותו שלב בו החבורה מגלה מה ההורים שלהם עושים הסדרה מתחלקת לעלילת הנערים ועלילת ההורים. וכל עלילה מעניינת בפני עצמה. הנערים מגלים לאט לאט על ההיסטוריה של הוריהם ועל הכוחות של עצמם, בעוד שההורים מתחילים להבין שהחבורה יודעת משהו והם מנסים להמשיך בתכנית בנוסף ללחקור לגביהם. בערך באמצע הסדרה הסיפור של ההורים נהיה אפילו יותר מעניין מזה של הנערים. הביצוע של העלילה הזו כל כך טוב וכל כך מעניין שאתה רק רוצה ללמוד עוד לגביהם.

לסיכום הייתי אומר שהRunaways היא סדרה טובה. הסדרה מתעסקת הרבה ביחסים בין הנערים ובין הנערים והוריהם אז יחד עם כל אקשן גיבורי העל והמסתורין יש גם מלודרמה, אך אני חייב להגיד שהיא מבוצעת בצורה טובה כך שגם אנשים שפחות אוהבים את סוג זה של סדרות יוכלו לראות את Runaways בלי בעיה.


bottom of page