top of page

כתבות אחרונות

נועה קירל שוברת שיאים- הכל על הסדרה החדשה של נועה קירל "כפולה"

נועה קירל בת השש עשרה בלבד לא מפסיקה לשבור שיאים. לפני כשבועיים הגיעה להישג חדש. סדרת הנוער "כפולה" שהולכת לכבוש את המסכים בכיכובה שמבוססת על חייה העמוסים לצד רצונה לחיות חיים כילדה רגילה.

נועה קירל התפרסמה לראשונה בתכנית הבידור "פושרז" ומשם ההצלחה רק גדלה וגדלה.מאז הוציאה תשעה סינגלים, השתתפה בסרט בכיכובה "כמעט מפורסמת" , זכתה בפרס "זמרת השנה" בטקס נבחרי הילדים, מנחה את תכנית "ליפסטאר" בערוץ yes kidZ, יצגה את ישראל בתחרות MTV בקטגוריית האמן הבין לאומי, ובקרוב תשפוט בתכנית הכשרונות "Got Talent" בישראל. כל זאת נועה קירל הספיקה בהיותה בת שש עשרה ונראה שהיא ממש לא מתכוונת לעצור. כיום היא אחת הכוכבות המצליחות ביותר בישראל. וכעת- היא בדרכה לכבוש פסגה נוספת… סדרת נוער חדשה בכיכובה. האם גם הישג זה הולך לשבור שיאים כמו הישיגיה הקודמים? ואולי אפילו יותר? הכל על הסדרה "כפולה":

סדרת הנוער "כפולה" בבימויו של שי כנות ודני לרנר, מבוססת על חייה של הכוכבת נועה קירל, שנמאס לה מהעומס שלצד התהילה והיא רוצה לפתוח דף נקי ולחיות כמו נערה רגילה. או לפחות לנסות להיות נערה רגילה. נועה מתחפשת לדמות בדויה בשם "ליבי עומר" במטרה להיות ההפך הגמור ממנה ככוכבת. כך היא יוצרת לעצמה חיים כפולים כדי שתוכל להתמודד גם עם חיים שגרתיים של בת נוער. בסדרת הנוער החדשה יש לא מעט כוכבים אחרים. תוכלו לראות גם את תובל שפיר, עומר דרור, שלום אסייג, עופר שכטר, נירו לוי, איאן פינקוביץ' , ניסו שליו, אלי נוס , עידו מוסרי, ועוד רבים אחרים.

לסדרה, כמו בכל סדר נוער , יצא שיר נושא. כיום הסינגל מתוך הסדרה עומד על כחצי מליון צפיות.

אבל כמו בכל דבר אחר בחיים, לא תמיד הכל ורוד. נועה קירל מתמודדת גם עם התגובות השליליות , כמו ששאר הנוער חווה, אבל כשכולם מכירים אותך, זה 'קצת' יותר קשה. "אני לא מתרגשת מתגובות רעות, זה לא עושה לי איזשהו רצון להפסיק. להיפך- זה נותן לי מוטיבציה ורצון להמשיך. זה מדרבן אותי. אם אני רוצה להצליח זה תלוי רק בי, אין מה שיעשה את העבודה בשבילי, אין קיצורי דרך." נועה מספרת. "לא תמיד המסלול חלק, לפעמים יש מעידות בדרך. אני לוקחת את זה בחשבון. כשיש תגובות פחות טובות, בהתחלה זה עשה לי משהו נורא לא נעים התגובות הרעות, אבל עם הזמן, למדתי שככה זה קורה לכל אדם בעולם הזה- יש אנשים שיאהבו ויש אנשים שלא."

נועה קירל בהחלט הגיעהה להישיגים שהרבה אמנים היו רק חולמים להגיע, ואת כל זה היא הספיקה בשנתיים בלבד. נראה שגם עכשיו היא בדרך לכבוש פסגה גבוהה לא פחות.

קישור לפרק הראשון לסדרה "כפולה"


bottom of page