top of page

כתבות אחרונות

TIGEROBOTS #49

נפתח בשאלה: האם אתם יודעים מהי כמות המים שאדם צריך לשתות ביום? אם כן, מצוין. אם לא, נגלה לכם: לגבר, כמות המים האופטימלית היא כ-12 כוסות, ולאישה, 8 כוסות. (כוס אחת של 200 מ"ל). הבעיה היא, שכל אדם הוא בעל גוף שונה ודרישות שונות, לכן הנתונים האלו אינם מתאימים לכולם.

עכשיו נשאל שאלה נוספת: האם אתם שותים את כמות המים הזו בפועל, כל יום? אם כן, שוב, מצוין. אם לא, כדאי שתתחילו לשים לב לצריכת המים שלכם. אי שתיית כמות מים אופטימלית כל יום עלולה להוביל לתופעת ההתייבשות. והתייבשות מתבטאת בין השאר בסחרחורות, בחילה והקאות, חולשה קשה וחוסר בתזוזה, ולפעמים אפילו... מוות. ברחבי העולם, מעל 4 מיליון ילדים מתים מדי שנה כתוצאה מהתייבשות.

אבל בואו נדבר תכלס: למי יש כוח או רצון כל כך עז לנהל את כמות המים שהוא שותה בצורה מסודרת כל יום? (לא להרבה אנשים). זה למה, אנחנו, קבוצה 49, החלטנו לקחת את הבעיה הזו לידיים ולהוריד בצורה דרסטית את כמות האנשים המתים מדי שנה בגלל התייבשות.

בעידן של היום, כל אחד מסתובב עם סמארטפון בכיסו מהבוקר עד הערב. לכן חשבנו שהפיתרון שלנו לבעיה חייב להיות חדשני ונגיש לכולם, לכן החלטנו על: יישומון. היישומון יהיה מוטמע בתוך בר מים טכנולוגי, כלומר בעל מסך מגע. חלקכם בפתרון שלנו הוא הכנסת נתונים מסוימים על עצמכם/ן: את שמכם/ן, תמונה נחמדה שלכם/ן ואת מסתכם בקילוגרמים. על פי אלגוריתם שהוכנס לאפליקציה, תיחשב לכם כמות המים המדויקת שהנכם צריכים לשתות ביום. כאשר תרצו למלא מים תבחרו את אייקון הפרצוף שלכם/ן שעל בר המים וכך תמלאו לעצמכם אחוזי שתייה מהפרופיל האישי שלכם. היישומון שלנו יכול להתריע לכם על חוסר בשתייה גם כשאתם לא ליד בר המים, כך שתוכלו להשתמש באפליקציה בכל מקום. אנחנו קבוצה 49, והשאיפה שלנו היא למנוע מקרים של התייבשות בעזרת היישומון שלנו ובסופו של דבר, למנוע מוות.


bottom of page