top of page

כתבות אחרונות

חתונה ממבט ראשון או גירושים ממבט ראשון?

לאחרונה יצאה סדרת ריאליטי חדשה שנקראת "חתונה ממבט ראשון". הסדרה בעצם עורכת ניסוי של אהבה וזוגיות, מומחים לגנטיקה, פסיכולוגיה זוגית ועוד משתפים פעולה ובודקים התאמה בין עשרות רווקים ורווקות שהגיעו כדי למצוא את אהבת חייהם, אשר בעצם לאחר בחירת המומחים, יפגשו אותם בפעם הראשונה רק בחופה.

הסדרה מלווה את הזוגות עוד מהרגע שהם קיבלו את הבשורה שמצאו להם את התאמה וקיבלו הזמנה לחתונה שלהם. ניתן לראות כיצד החברים והמשפחה של המשתתפים מגיבים להזמנה לחתונה. לרוב המשפחה לא תומכת בהתחלה אך ברגע שרואים את הבן/בת זוג בחתונה הם לרוב נרגעים.

כעת הרגע החשוב ביותר, החופה וטקס הנישואין, שבו הזוג מכיר את השם אחד של השנייה ובעצם אומרים בחופה שהם מסכימים להינשא זה לזו.

לאחר המפגש בחופה ומסיבת החתונה, ישנים הזוג לילה ראשון ביחד במלון, שמיד אחריו הם טסים לשבוע של ירח דבש ששם הם יתחילו להכיר אחד את השנייה.

אחרי שבוע ירח הדבש הם יעברו להתגורר יחד בארץ, ללמוד להכיר אחד את השני ולהתמודד עם הקשיים וההסתגלויות יחד. לאחר תקופה שגרו ביחד, הם יחזרו למומחים ויצטרכו לבחור האם להישאר יחד או להתגרש.

בתכלס, הכול נשמע מבטיח, בן/בת זוג שמצאו לך מתאים/ה אחרי הרבה בדיקות ומבחנים, ירח דבש חלומי וכו'. אבל בתכלס, האנשים האלה שהגיעו לתוכנית לא הצליחו בפעמים הקודמות שהיו בזוגיות וכנראה יש לכך גם סיבה שקשורה אליהם, אז האם יוכלו לשנות את עצמם פתאום ובאמת לתת את כל כולם לזוגיות עם מישהו שרק הכירו?

שאלה נוספת שעולה היא עד כמה באמת הניסויים והבדיקות שעשו המומחים מדויקים? עד כמה אפשר לקרוא לאהבה דבר מדעי?

אחרי צפייה בכמה פרקים ניתן להבין שיש זוגות שהמומחים התאימו, אך אינם מתאימים אחד לשני בשום אופן ואף דיי לא יכולים לסבול זה את זה. למרות זאת יש זוגות גם שנראים כזיווג המושלם ואתה רק חושב לעצמך איך הם לא היו יחד עוד לפני התוכנית.

לדעתי האישית, האנשים שהולכים לתוכנית הזאת הם ממש אמיצים או ממש טיפשים; לבוא ולהתחתן עם בן אדם שאף פעם לא ראית זה משהו שמעט מאוד אנשים היו מסכימים לו. עם זאת ייתכן שבשביל האנשים שהשתתפו בתוכנית זו באמת הדרך למצוא את אהבת האמת שלהם, ואני שמחה מכך.

לאחר צפייה בסדרה, אני הייתי רוצה להמליץ עליה מאוד, זה מעניין לראות למה אנשים החליטו להשתתף בניסוי הזה, איך הם מתמודדים, על מה הם מוותרים לבן הזוג ועל מה הם נלחמים, והכול למען האהבה.


bottom of page