top of page

כתבות אחרונות

המקוריים

המקוריים היא סדרת בת של יומני הערפד המתמקדת בסיפורם של שלושה אחים מבית משפחת מייקלסון, הערפדים המקוריים: קלאוס אלייג'ה ורבקה. לסדרה יש 3 עונות. העלילה מתחילה כאשר קלאוס מגיע לניו אורליאנס בעקבות מכתב שקיבל מקתרין, בו נכתב שמכשפה בשם ג'יין-אן דברו זוממת נגדו מזימה. כאשר קלאוס מגיע לעיר, שהייתה בעבר בשליטת משפחתו, הוא מגלה שבעיר יש מלך חדש בשם מרסל. בעקבות קלאוס מגיעה גם אלייג'ה, שמנסה לשכנע את קלאוס לקבל את המתנה שניתנה לו, וכאשר אלייג'ה נעלמת, רבקה מתחילה לדאוג ומגיעה גם היא לניו אורלינס. שלושת האחים מתמודדים מול חוויות קשות, אהבות ישנות וחדשות, ואויבים מן העבר.

מעצם היותם ערפדים, קלאוס אלייג'ה ורבקה אינם יכולים להביא ילדים, אך מפני שקלאוס שונה משאר אחיו – הוא חצי ערפד חצי איש זאב (בן כלאיים), מתברר שזה דבר זה אפשרי, ושאישה אתה היה נמצאת בהריון עם ילדו.

בעונה הראשונה קלאוס מנסה להבין מה הצעד הבא שבו הוא ינקוט. האם הוא יחליט לנטוש את בתו או להישאר אתה ולהקים משפחה. החלטה זו קשה בשבילו מפני שבמהלך שנות חייו הוא צבר אויבים רבים אשר לא יהססו להשתמש בבתו על מנת לפגוע בו, והוא מנסה להבין אם הוא בכלל מוכן ורוצה את בתו. בסדרה "המקוריים" מתואר אופן החיים של שלושת האחים והיילי . בנוסף, מסופר על המאבק שלהם נגד המכשפה שזוממת להפיל אותם ואת כל הערפדים, וגם על ההיסטוריה המשותפת של שלושת האחים מתחילת זמנם המשותף.

בעונה השנייה אסתר, אמם של הערפדים המקוריים, מכניסה את בניה: פין וקול מייקלסון, לתוך גופי מכשפים, והיא נחושה לגרום גם לקלאוס, אלייג'ה ורבקה להיכנס לגופם של מכשפים, ולהצטרף למשפחתם המאוחדת. אסתר מנסה להרוג את בתם של קלאוס והיילי, הופ, ובמהלך העונה מתגלה כי בעבר, אסתר ואחותה דליה, הסכימו ביניהן שדליה תקבל כל בכור ממשפחת מייקלסון. בסוף העונה המייקלסונים, ביחד עם פרייה, הבת האובדת, מצליחים לנצח את דליה ולהציל את הופ מעבדות נצחית. בנוסף, במהלך העונה, דווינה וקול מתחילים לצאת, ולאחר מותו היא נשבעת שתחזיר אותו לחיים ביחד עם רבקה שנלכדה בגופת מכשפה. בסוף העונה דווינה נהפכת למנהיגת כנסי המכשפות.

בעונה השלישית ידיד ותיק של קלאוס מגיע לבקר ומזהיר אותו מפני הנבואה האומרת שכל בני משפחת מייקלסון ייפלו - אחד בידי חבר, אחד בידי אויב ואחד בידי בן משפחה. כדי לשנות את הנבואה, המשפחה מתמודדת עם קשיים רבים, ואנשים חפים מפשע נפגעים. בעונה זאת זוגות ישנים חוזרים להיות ביחד וחברים וידידים ותיקים מגיעים.

הסדרה "המקוריים" היא סדרת דרמה סוחפת ואני ממליצה לכם בחום לצפות בה. קישור לטריילר הסדרה :

https://youtu.be/A3TNp4fpQqU

(טריילר לעונה 1)


bottom of page