top of page

כתבות אחרונות

ברוכים הבאים למשפחת הנדסאים

מספר חודשים עברו מאז תחילת השנה, וכמו בכל שנה - הצטרפה גם שכבה של טטניקים חדשים לתיכון הנדסאים. נשלחתי כדי לבדוק איך הם התאקלמו עד עכשיו בבית הספר.

מרואיינת מספר אחת:

נועה פייר מכיתה ט1:

מאיזו חטיבה עברת? "חטיבת יד גיורא."

למה החלטת לבוא לתיכון הנדסאים? "בגלל שאמרו שבבית ספר הזה יש המון אתגר, שהמורים מאוד טובים, ואני חייבת לומר שאני לא מתאכזבת בינתיים."

מדוע עברת בכיתה ט' ולא בכיתה י? "אמרו שכיתה ט היא הכנה לכיתה י, ושאפשר להסתגל ללחץ, לראות איך מתנהל בית הספר, וזה עוזר להחליט באיזה מגמה ללמוד."

מה היו הציפיות שלך מהתיכון? "צורת לימוד טובה יותר מאשר בבתי ספר אחרים – כאילו, לא צורת לימוד, אבל שהלימודים פה יהיו ברמה יותר גבוהה מאלה שהיה לי עד עכשיו, שיהיו פה ילדים טובים, ושבית הספר יהיה מאתגר."

האם אתה מרוצה מהתיכון עד עכשיו? "בינתיים הוא עונה על כל הציפיות שלי."

האם תמליץ לחברים שלך להצטרף להנדסאים שנה הבאה בכיתה י? "כן - אם הם חושבים שהם מתאימים לעמידה בלחץ וללוח זמנים טיפה עמוס, אז כן."

מרואיין מספר שתיים:

משה חיים כהן מכיתה ט2

מאיזו חטיבה עברת? "חטיבת נועם מנתניה."

למה החלטת לבוא לתיכון הנדסאים? "כי שמעתי מבן בית שבית הספר ממש טוב ושהלימודים פה ברמה גבוהה."

מדוע עברת בכיתה ט' ולא בכיתה י? "כי בחטיבה שלי הלימודים מסתיימים בסוף כיתה ח."

מה היו הציפיות שלך מהתיכון? "קיוויתי שהחומר והלימודים בתיכון הזה יהיו ברמה גבוהה, ושגם המורים יהיו טובים."

האם אתה מרוצה מהתיכון עד עכשיו? "כן. הלימודים פה באמת ברמה טובה כמו שציפיתי, וגם הילדים ממש נחמדים."

האם תמליץ לחברים שלך להצטרף להנדסאים שנה הבאה בכיתה י?

"חד משמעית – כן"


bottom of page