top of page

כתבות אחרונות

הטלפון החדש של רייזר (Razer)

מי לא אוהב טלפונים חזקים, מהירים ואסטטיים שמסוגלים לשלוח הודעות במהירות, לקלוט את האינטרנט באופן משופר או אפילו לבצע כמה פעולות במקביל ולא להיות מושפע מזה באף צורה? הטלפון החדש של חברת הגיימינג והמחשבים רייזר (באנגלית:Razer) מסוגל לעשות בדיוק את זה.

בכתבה זו אציג את הספציפיקציות הייחודיות של הטלפון הזה ולא אכנס לפונקציות שונות שהוא מסוגל לעשות, תאמינו לי שהוא מסוגל לעשות דברים מטורפים.

במראהו החיצוני הטלפון נראה מעט משעמם- בלוק שחור שעל גבו סמל החברה (שלושה נחשים קשורים אחד בשני). אמנם הוא בעל מראה נקי שמסוגל להיחשב בעיני המתבונן לטלפון עסקים אך המראה יכול להטעות. מדובר במכונה משומנת שמטרתה העיקרית היא לשמש כמחשב גיימינג למי שלא נמצא ליד המחשב (או שאין לו אחד). גודל מסך ה-LCD שלו הוא 5.72 אינץ' שזה בערך 14.53 סנטימטרים, לכל מי שמעוניין בתמונה מושלמת יאהב את העובדה שהוא מציג תמונה באיכות Quad HD ומריץ תמונה בתדירות של 120 הרץ.

כשמדובר בפריטים שנותנים לטלפון הזה את האפשרות להריץ משחקי מחשב כבדים כמו סדרת משחקי המרוצים forza (יבין מי שיבין) ניתן לציין את המעבד שלו- שמו באנגלית הוא Snapdragon 835 ושמו בעברית הוא "זה כל כך טוב שחבל לבזבז את זה על טלפון" (אני לא אציג לכם את היכולות של המעבד הזה כי הכתבה הזו לא עוסקת בו). בנוסף למעבד ברמה גבוהה לטלפון יש 8 גיגה ראם (8 GR), המספר הזה לא אומר הרבה לחלקכם אך מספר אנשים הקוראים את הכתבה הזו מבינים שמדובר במוצר איכותי. למי מכם שהמספרים האלו לא מדברים אליו ורוצה לגלות את הפרטים שגורמים לו לקנות טלפון מסוים, הטלפון הזה גם בשבילכם. מערכת השמע של הטלפון מכילה ממיר סאונד של 24 ביט. בטלפון מותקנות שתי מצלמות שמצלמות ברזולוציה של 120 מגה פיקסלים (איכות מושלמת לתמונה טובה לרשתות החברתיות) ובראש ובראשונה, הסוללה של הטלפון מתרוקנת בקצב נמוך, למעשה בקצב של 4,000 אמפר בשעה.

אחרי כל הקשקושים על ראם ופיקסלים אתם בטח שואלים "מתי אפשר להשיג את הטלפון הזה וכמה הוא יעלה?" אל דאגה, אני פה כדי לענות גם על השאלה הזאת. את הטלפון החדשני הזה אפשר להשיג כבר היום ומחירו יהיה כ-700 דולרים (בסביבות 2450 שקלים).

האם לקנות את הטלפון? דעתי לא כל כך משנה בעניין משום שזוהי בחירה שלכם, אם אתם מעוניינים בטלפון שנועד לשיחות, הודעות ורשתות חברתיות, עדיף לכם להסתפק באחת החלופות היותר מוכרות כמו האייפון 10 החדש או כל טלפון שמסוגל לשמש אתכם למטרה זו.

במידה ואתם מעוניינים בטלפון שנועד לעשות יותר, כמו להריץ משחקים, סרטים ושירים באיכות פנומנלית, זה הטלפון בשבילכם.


bottom of page