top of page

כתבות אחרונות

שקרניות קטנות ויפות

הסדרה שקרניות קטנות היא סדרת דרמה, מסתורין ומותחן בעלת שבע עונות. הסדרה נכתבה ע"י שרה שפרד והופקה ע"י ליסה קורקארן. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים "שקרניות קטנות ויפות" והיא עלתה לשידור בשנת 2010 .

סדרה זו עוקבת אחרי חייהן של חבורת הבנות של אליסון – ספנסר הייסטינג, האנה מרין, אריה מונגמרי ואמילי פילדס. הסדרה נפתחת בתום אירועי הקיץ הקודם בו מנהיגת החבורה אליסון נחטפת. לאחר שאליסון נעלמה הבנות הולכות כל אחת לדרכה והקשר ביניהן נחלש. אך כאשר שנת הלימודים החדשה מתחילה, וחלפה כבר שנה מאז היעלמותה של אליסון, חבורת הבנות התחילה לקבל הודעות מדמות מסתורית אשר מציגה את עצמה כ "A". החבורה מחליטה שהיא צריכה לשתף עם "A" פעולה על מנת לגלות מי הוא \ היא. בסדרה אפשר לראות איך "A " מאיים / מאיימת על הבנות בדרכים שונות כמו בסרטונים , הודעות ופתקים. בתחילת הסדרה הן חושבות שזוהי אליסון. אך לאחר שגופתה נמצאה והיא מובאת לקבורה הן משנות כיוון. מה שגורם להן להבין שיש עוד אדם חוץ מאליסון שיודע על קיומם של כל הסודות האפלים שלהן ושל משפחותיהן, ובנוסף, שיש לו דרך לחשוף את הסודות הללו. בשלב מתקדם יותר בסדרה, הבנות מגלות שאליסון עצמה גם קיבלה מסרים מ"A" לפני שהיא נחטפה. זה מה שגרם להן לחשוב שA"" לקח/ה חלק פעיל בחטיפתה של אליסון, ולכן הן חוקרות את הנושא בכובד ראש, מנסות לגלות את הזהות של "A" ומה קרה לאליסון.

איך הבנות עושות זאת? מה "A " מצליח/ה לגרום להן לעשות? איך ואם הן מגלות את זהותו / זהותה? ומה באמת עלה בגורלה של אליסון? כל התשובות לשאלות אלו ולעוד הרבה שאלות נמצאות בסדרה.

הסדרה שואבת את הצופה לתוך ענן מסתורין המכיל הרבה דרמה, התרגשות ודמעות, וכאשר מתחילים לראות אותה אי אפשר לעצור.


bottom of page