top of page

כתבות אחרונות

זו ציפור? זה מטוס? לא! זאת המכונית הכי מהירה בעולם!

לא מזמן הכריזה הנסי (Hennessey) על המכונית החדשה שלה, הVenom F5. הF5 התחרתה על החזקת התואר של המכונית החוקית לנסיעה בכביש המהירה ביותר בעולם.

הנסי היא חברת מכוניות אמריקאית קטנה שנוסדה ב1991 והתעסקה בשיפור מכוניות קיימות. בשנת 2010 הנסי הכריזה על המכונית הרשמית הראשונה שלה – הVenom GT. מכונית זו היא שנתנה להנסי את התאוצה ואת הפרסום בעולם המכוניות, בשל המהירויות הגבוהות אליהן היא מגיעה. בשנת 2016 הGT שברה את שיא העולם על המהירות הגבוהה ביותר שמכונית הגיעה אליה – 427.4 קמ"ש, ושמה את בוגאטי וקוניסג בכיס הקטן.

השנה, הנסי הכריזה על המכונית הרשמית השנייה שלה, היורשת של הGT, המכונית שאמורה לשבור את השיא של אחותה הגדולה, ולחצות את קו ה482.8 קמ"ש – הVenom F5.

על הנייר, הF5 נראית מפלצתית! מנוע V8 בנפח 7.4 ליטר עם שני מדגשי טורבו שמפיק כ1600 כוחות סוס ומהירות מרבית של כ- 484.4 קמ"ש. הF5 תגיע ל300 קמ"ש בפחות מ-10 שניות, ול-400 קמ"ש בפחות מחצי דקה. המכונית הזו תהיה המכונית הכי מטורפת שהעולם ראה.

"כן, היא לא תהיה רולס רוייס פאנטום או משהו בסגנון, אבל היא גם לא תהיה מכונית שהפשיטו אותה לגמרי" – ג'ון הנסי, מדבר על פנים הרכב.

למרות היותו רכב קל, מהיר וספורטיבי, הF5 תצטייד גם בטכנולוגיה חדישה, ותהיה נוחה גם לנהג ולנוסע. למכונית יהיה מסך מגע גדול, כסאות נוחים, והרבה עור וסיבי פחמן. הנסי ציינה שהמחיר ההתחלתי של הF5 יהיה מיליון ושש מאות אלף דולרים, ושהיא תייצר רק 24 רכבים.

למרות שהרכב לא מוגדר כמכונית קונספט, הבנייה של הרכבים הראשונים כבר החלה, והנסי ישחררו את הVenom F5 רשמית ויחלקו אותה ללקוחות משנת 2019. הנסי פרסמה כמה תמונות של האוטו, שלא כל כך מסבירות מה יהיה בתא הנוסעים.

אם הייתם שואלים אותי, לא הייתי ממליץ לנסוע לקניות עם האוטו הזה. האוטו יהיה נמוך, קל, וכל שריטה בו תעלה לכם עשרות אלפי דולרים. בינתיים מה שנשאר לעשות זה לחכות ולראות איך הנסי גדלה והופכת לאימפריה של רכבים מפלצתיים.


bottom of page