top of page

כתבות אחרונות

רכבים שעולים יותר מהבית שלכם

רכבים כמו מאזדה, קיה, פורד, ואפילו מרצדס אפשר לראות כל יום על כבישי ישראל.

אבל, עם קצת מזל, תוכלו לראות מכוניות שעולות מיליוני שקלים נוסעות לצדכם. הנה רשימה של הרכבים הכי שווים בישראל! שסביר להניח, תוכלו לקנות רק בחלומות הפרועים שלכם.

נתחיל בלמטה, ב"פשוטים" שברכבי היוקרה בישראל, שלא יעלו על מיליון שקל: במוו סדרת M, 7 או i8, מרצדס עם חבילת ספורט AMG (לא חטיבת ספורט), סדרת RS של אודי, ריינג' רובר למיניהן, אולי מוסטנג או קאמרו, פורשה 911 בסיסית, הדגם הבסיסי של יגואר F-Type, ואפילו מזראטי (גיבלי). כאלו יש הרבה, ועם קצת מזל, אפשר למצוא אותן בכל עיר.

נעלה הילוך ונציג בפניכם את הטובות יותר, החזקות יותר, ואיך אפשר שלא, היקרות יותר – אותן תמצאו נמכרות במעל מיליון שקלים.

בקטגורית האיטלקיות, לצערי יש רק מתחרה אחת ששווה הצגה פה, מזראטי עם דגם הדגל שלה גראן טוריזמו, למרות שבתמורת מחיר פחות או יותר דומה תוכלו לקבל גם גראן קבאריו או אפילו קוואטרופורטה. פורשה תציג בפניכם את ה911 טורבו S – אוטו חזק ומיוחד במינו, שלוקח את היופי והנוחות של פורשה ומביא אותו לקיצון, או אפילו את המשפחתית של פורשה, פנאמרה, בגרסה החדשה. בשביל מרצדס, אם תסתפקו בC קלאס AMG (חטיבת ספורט), יעלה לכם כמיליון שקלים, או אם תרצו לקחת את מרצדס לקצה, תוכלו לקחת S קלאס AMG (חטיבת ספורט), או AMG GT, או אפילו SLS AMG. אני אזכיר רק שAMG היא חטיבת הספורט של מרצדס. במוו תציע את ה X6M, ג'יפ ספורטיבי במיוחד, וזה בערך הכל.

ועכשיו, הטופ של הטופ, המכוניות הכי יקרות בישראל, הכי שוות בישראל, והכי מהירות בישראל! קבלו אותן במחיאות כפיים סוערות!

רוצים להתקמצן קצת? לא בא לכם להוציא יותר מדי כסף? קנו אסטון מארטין, כל הדגמים לא יותר מדי יקרים ואתם מקבלים נוחות, סאונד רצחני ומכוניות שמגיעות למהירויות מטורפות בכלום זמן.

פרארי, איך אפשר שלא, המכוניות הכי ידועות בעולם. שוב, רוצים להתקמצן? קחו את סדרת 458, הסדרה היותר ישנה. רוצים מכונית יותר חדשה? 488 ספיידר תהיה מדהימה בשבילכם, והיא תעלה טיפה מעל ל2.5 מיליון שקל. אחרי מסים. אפשר גם לקנות את המכונית שהוכתרה כמכונית הטובה בישראל, פרארי 488 GTB, והאוטו הזה, יעלה לכם כ2.2 מיליון. ובערך פה תגי המחיר של פרארי נמצאים. בשביל מחיר דומה, תוכלו לקנות פרארי FF או GTC4Lusso, שיעלו לכם בערך 2.6 מיליון שקלים. המשפחתית של פרארי, קליפורניה T, תעלה לכם מחיר שנושק לשני מיליון שקלים. משפחתית משפחתית, אבל עם ביצועים שלא משקרים. הקרם דה לה קרם של פרארי, F12 Berlinetta, תעלה לכם כ2.7 מיליון שקלים. אמנם תעלה לכם את האגו, אבל תוריד לכם את חשבון הבנק.

חדשות בשוק, שתיהן הצטרפו רק השנה לארץ, יהיו הלמבורגיני. שתי דגמים שונים, בצבע לבן, נחתו לא מזמן בארץ. אחת לפני כמה חודשים, ואחת ממש בשבוע שעבר.

למבורגיני אוונטדור – מוגדר כבין המכוניות (הלא משופרות) החזקות בארץ. אם אתם קבלנים עשירים, ויש לכם כ5 מיליון שקלים (אחרי מסים) לבזבז על אוטו, אתם מוזמנים לקנות אותה. כמובן הכל בייבוא אישי, ואחרי ריסון קל.

האחות הקטנה של האוונטדור, למבורגיני הורקאן, תעלה לכם בערך בין 3-4 מיליון שקלים, המחיר שלה עוד לא נחשף.

לא חשוב לכם ספורטיביות? אתם עשירים במיוחד? אמרתם נוחות – אמרתם רולס רוייס. המותג הבריטי הלא זול הזה הביא לארץ שני דגמים, ששניהם שייכים לאותו בן אדם (כן כן, זה עם האוונטדור).

רולס רוייס גוסט – מכונית לא גדולה מדי אבל מאובזרת ביותר, עשויה בעבודת יד, ולוקח הרבה מאוד זמן לייצר אותה. קוראים לה גם "הבייבי רולס", ותכף תראו למה. תענוג כזה יעלה לכם כ3 מיליון שקלים, אבל מה אכפת לכם? תוכלו להוציא לכולם את העיניים עם הרכב המטורף הזה!

והאחות הגדולה של הגוסט, הפאנטום. עם שם כזה מאיים, אף אחד לא היה רוצה להתעסק איתה – במיוחד לא כשזה מגיע לאיכות. הפאנטום מגיעה עם מנוע בנפח 6.8 ליטר, 12 צילינדרים וכמעט 600 כוחות סוס, הרכב הזה ייקח אתכם לכל מקום, בלי בעיה. כמו הגוסט, הכל נעשה בעבודת יד ולוקח אפילו יותר זמן לעשות אותו. הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של רולס רוייס, ואין לו מתחרים.

כמובן שרכבים כאלו יעלו לכם הרבה מאוד כסף, והם ביבוא אישי אז גם יעלו לכם בהרבה זמן – אם זה לחתום על מסמכים, להשיג רשיונות ולעשות לרכב עלייה.

ואם אין לכם כסף לקנות מכוניות כאלו, תצטרכו להסתפק בלראות אותן מאיצות ברמזורים.

בתמונה: חלק קטן מהמכוניות של עודד שריקי. משמאל לימין: רולס רוייס פאנטום, בייבי רולס, פרארי 458, אסטון מרטין ראפיד אס. חוץ מאלו, יש לו עוד מרצדס, פורשה, ואפילו את הלמבורגיני אוונטדור!

בתמונה: מרצדס SLS פאב דיזיין, מהרכבים היפים בארץ. שמועות אומרים שהיא שייכת למנכ"ל מגזין אוטו. כבוד!


bottom of page