top of page

כתבות אחרונות

תשע הסדרות הטובות ביותר שאתם לא רואים

בתיכון כמו תיכון הנדסאים אמנם אין הרבה זמן לצפות בטלוויזיה, אך בין עבודת גמר לבגרות לפעמים צריך לנקות קצת את הראש עם סדרה טובה משוחקת, מלוהקת ומבוימת היטב. אז הנה רשימת תשע הסדרות שמעולם לא חשבתם לצפות בהם, אך לדעתי מדובר בסדרות איכותיות וטובות:

האמריקנים (2013)

לכל מעריצי הוודקה מרטיני והבריטיות הכובשת, מגיעה סדרת ריגול מצוינת. אליזבת' ופיליפ ג'נינגס הם זוג נשוי ומאוהב עם שני ילדים שחיים בפרוורי וושינגטון הבירה ועובדים כסוכני נסיעות בשלהי שנות ה­80 של המאה ה­20 .כל זאת למראית עין, בעוד שהם מרגלים סובייטים שהושתלו בארה"ב על ידי ה­קג"ב בשל המלחמה הקרה. כשיש משימה מגבוה­ הם מיד מתגייסים ומשרתים עבור המולדת (המקורית) שלהם, כל זאת מתחת לאפם של הFBI וכמובן ילדיהם, שלא מודעים כלל למקצועם האמיתי של הוריהם. כמה עונות? כבר 3 מלאות, הרביעית משודרת כעת בארה"ב. בארץ משודרת בחברת הלווין yes. כמה זמן כל פרק? נע בין 50­-40 דקות.

מעמידים פנים. פוסטר העונה הראשונה

בית הקלפים (2013)

סדרה המוכרת בקרב הציבור הרחב, אך בקושי נצפית בקרבנו. פרנסיס (פרנק) אנדרווד (קווין ספייסי האגדי) הוא ה"מצליף" של הרוב בקונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית. לאחר שנת בחירות קשה הוא מאמין כי יקודם ממשרדו כמצליף לתפקידים המקורבים יותר לנשיאות ארה"ב הנחשקת אך כגודל הציפייה כגודל האכזבה, וכאשר הנשיא החדש משאיר אותו במשרדו, פרנק מחליט לשים מטרה לנגד עיניו­ הנשיאות. ביחד עם אשתו קלייר (הלוא היא רובין רייט הזכורה כנסיכה הקסומה) ומנהל משרדו דאג סטמפר, הוא זומם את דרכו לשבת בחדר הסגלגל­ ושום דבר או אף אחד לא יעצרו אותו. כמה עונות? ארבע עונות מלאות מוכנות לשידור לכל בעלי "נטפליקס", וניתן למצוא את הסדרה בכל החברות: .TV סלקום ואפילו, yes, HOT כמה זמן כל פרק? כשעה (פחות או יותר).

האויב של האויב שלך הוא בעל אינטרסים משותפים. הזוג אנדרווד

אפיזודס ("פרקים"= 2011) (EPISODES)

הסדרה מגוללת את סיפורם של שון ובוורלי­ זוג תסריטאים בריטי שמכרו את הזכויות לסדרה שלהם לרשת שידור אמריקאית, וכעת הם טסים לארה"ב על מנת "לחתום" על כל הטפסים הדרושים. אך כשהרשת רואה בעיות בהעברה של הסדרה מקהל בריטי לקהל אמריקאי, כל הסדרה הופכת מקומדיה בריטית גאונית לסיטקום אמריקאי משעמם מן השורה, ושון ובוורלי נאלצים להתמודד עם הרשת, עם בעיות בזוגיות ועם השחקן הראשי של הסדרה­ מאט לה­בלאנק (בגילום עצמו), הלוא הוא ג'ואי מ"חברים". הסדרה היא אוסף של בדיחות בריטיות ואמריקאיות שצוחקת לתעשייה ההוליוודית. יש לציין כי מאט לה­בלאנק עושה עבודה מצוינת ואמיצה כשהוא נותן לקהל האמריקאי חלון הצצה לחייו ככוכב טלוויזיה עבר. כמה עונות? ארבע כרגע, החמישית תעלה לאוויר במהלך 2016 .זו תהיה העונה האחרונה של הסדרה. הסדרה משודרת בyes. כמה זמן כל פרק? חצי שעה של כיף טהור וצחוק בריא.

אנשי הזוהר. פוסטר העונה השנייה

ילדי האנרכיה (2008)

ג'אקס טלר הוא חבר במועדון האופנוענים "ילדי האנרכיה" אותה אביו הקים ביחד עם אמו של ג'אקס וקליי מורו­ חבר נוסף שכעת עומד בראש המועדון לאחר מות אביו של ג'אקס. בעוד שלמראית עין מדובר במועדון פשוט הפועל בתוך מוסך בעיר הבדיונית צ'ארמינג, המועדון הוא מאפיית אופנוענים מוצלחת שמייבאת ומייצאת סמים, נשקים ואפילו אנשים. כאשר לג'אקס נולד ילד מאשתו שהתדרדרה לסמים, הוא מוצא במועדון ספר שכתב אביו שמנבא את סוף ימי המועדון. כעת ג'אקס צריך להתעסק עם הפעילות השוטפת של המועדון, עם הילד שלו, עם אהבה שחזרה מרחוק, עם החקירה הפלילית שמתנהלת נגד המוסך, עם מועדונים עוינים ואפילו עם אמו­ שלא רוצה שיגלה מה אביו רשם בספר. כמה עונות? שבע. כל העונות משודרות בHOT. כמה זמן כל פרק? 45 דקות.

אנשי החוק. קאסט הסדרה

גות'האם (2014)

באשר לסדרה הזו, יש כאלה שיסכימו איתי­ ויש כאלה שיסקלו אותי רק כי הכנסתי את הסדרה לרשימה. בעוד שמארוול שולטים במסכי הקולנוע פעמיים­שלוש השנה, דיסי קומיקס ללא ספק שולטים במסך הקטן עם "החץ", "הפלאש", "סופרגירל" ו"אגדות המחר" ועוד­ ישנה סדרה שאינה מתיימרת להיות סדרת גיבורי על קיטשית, אלא סדרת בילוש ופשע המתרחשת בעולם של דיסי קומיקס­ לפני עליית גיבורי העל וליגת הצדק. הסדרה מגוללת את סיפורו של הבלש ג'יימס גורדון­ בלש שהגיע זה עתה לגות'האם סיטי עיר הולדתו והצטרף לשורות המשטרה במטרה לנקות את העיר מפושעים ושחיתות. ביחד עם שותפו, הארווי בולוק, הוא מנסה לעשות סדר בעיר­ אך לאט­לאט הוא מגלה שזה יכול להיות אולי יותר קשה ממה שחשב... הסדרה מכילה בין היתר את סיפור ההתחלה של נבלים מפורסמים מיקום הקומיקס של דיסי­ כגון הפינגווין, דו­פרצוף, איש החידות ואפילו את באטמן בכבודו ובעצמו! כמה עונות? העונה השניה מסתיימת כעת בארה"ב. כמה זמן כל פרק? 45 דקות.

מנקים את הפשע. קאסט הסדרה

הרשימה השחורה (2013)

אליזבת' קין היא סוכנת FBI שזה עתה סיימה קורס פרופיילרים. אך כאשר אחד מעשרת המבוקשים ביותר של הFBI ריימונד רדינגטון מסגיר עצמו ומוכן לדבר רק איתה­ היא נקראת לשירות יחידה סודית שנבנתה במיוחד עבור רדינגטון , ומשתמשת בו כסייען ללכידת פושעים, רוצחים, מרגלים ואפילו פוליטיקאים מושחתים. את התפקיד של רדינגטון משחק בצורה מצויינת ג'יימס ספיידר­ הזכור לגיקים שבינינו כאולטרון מ"הנוקמים 2 ." כמה עונות? העונה השלישית מסתיימת זה עתה בארה"ב, ומשודרת בyes, hot ­וגם סלקום TV. כמה זמן כל פרק? 45 דקות מצויינות.

למען הצדק. הדמויות הראשיות

צוות עקרב (2014)

הסדרה מגוללת את סיפורו של וולטר אוברייאן­ אדם גאון בעל מנת אייקיו של 197 ­רמת האייקיו הרביעית הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם. כשהוא לא עסוק בלהשוויץ בזה, וולטר עובד בחברת "סקורפיון" שהקים, שכוללת את חברו סילבסטר, פייג', האפי וטובי. כאשר משבר בינלאומי נסתר פורץ, החברה נשכרת למדינות, ארגונים והסוכנות לביטחון הפנים של ארה"ב ע"י המפעיל שלהם­ קייב גאלו. סדרה לא מתוחכמת מדיי וכייפית שמתאימה להנדסאים כמונו. כמה עונות? העונה השניה הסתיימה בארה"ב לפני כחודש. ניתן לצפות בסדרה בyes. כמה זמן כל פרק? 45 דקות של פאן טהור.

גאונים ונהנים. קאסט הסדרה

קוונטיקו (2015)

אלכס פאריש היא מתלמדת באקדמיה להכשרת סוכני FBI בקוונטיקו, אך בעוד תשעה חודשים חייה יתהפכו כאשר פיצוץ תחנת הגראנד סנטרל בניו יורק יעמיד אותה כחשודה המרכזית במתקפת הטרור הגדולה ביותר בארה"ב אי פעם. כעת אלכס נחשבת כפושעת במנוסה ונרדפת ע"י סוכני FBI ,שפעם היו חבריה לקורס המתלמדים בקוונטיקו, והיא מנסה להוכיח את חפותה­ בכל דרך אפשרית. הסדרה היא סדרת בילוש מסובכת ומהנה, ומיועדת למי מאתנו שאוהב אקשן ומסתורין ללא מעצורים. כמה עונות? אחת. ניתן לצפות בה בHOT. כמה זמן כל פרק? 45 דקות.

לשחק תופסת. קאסט הסדרה

האיש האחרון בעולם (2015)

פיל מילר (וויל פורטה, SNL) חושב שהוא השורד היחידי מווירוס מסוכן שהשמיד את כל האנושות ב­2020, זאת לאחר שהוא תר בכל רחבי ארה"ב בחיפוש אחרי שורדים נוספים ולבסוף מתמקם בטוסון­ עיר מולדתו. את רוב זמנו הוא מבלה בבריכת האלכוהול שלו, בפריצות לחנויות ובדיבור לחברי הכדורים (בהשראת "להתחיל מחדש" בכיכובו של טום הנקס). אך לאחר ששורדת נוספת (קריסטין סקאל, מייבל מ"גרוויטי פולס") מצטרפת אליו, הם מתחילים בהפצת האנושות מחדש. קומדיה גאונית שכתב וביים וויל פורטה, שגם מככב בו. הניו יורק טיימס קרא לסדרה: "הקומדיה הכי מקורית ומהנה מזה שנים". כמה עונות? שתיים. כמה זמן כל פרק? 20 דקות. קליל!

אבודים גרסת העתיד. הדמויות הראשיות


bottom of page