top of page

כתבות אחרונות

E3 2016 Highlights

אירוע שנקרא E3 התרחש בלוס אנג'לס בחמשת הימים האחרונים. האירוע הוא בעצם כנס שנתי ענק בו כל החברות המובילות של משחקי המחשב מציגות את כל החידושים, המכשירים והמשחקים עליהם הם עבדו בשנה האחרונה.

למרות שלא כל כך עקבתי אחרי אירועי הכנס השנה, מספר משחקים וחידושים כן בלטו בעיני ובכתבה זו אספר על ה"היילייטים" שלי מ E3 2016.

Sony entertainment

החברה של פלייסטיישון הכריזה על משחקים חדשים רבים, שאקסקלוסיבים לפלייסטיישון 4. ביניהם משחק שנקרא Detroit Become Human, בו השחקן ישלוט בסוג של רובוט דמוי אדם, שתוכנת בשביל לפתור בעיות רציניות, כמו חטיפה בכופר או התאבדות. השחקן ייאלץ לאסוף רמזים מזירת הפשע כדי להבין את צורת התנהגותו של החוטף/ הקרבן, ולאחר מכן להתעמת איתו, במטרה לפתור את הבעיה. כשהשחקן ידבר עם "המטרה", הוא יוכל לשקר ולהשתמש בחפצים שמצא קודם לכן כדי שיפתור את הבעיה, במינימום נזקים.

בנוסף, סוני הכריזה על המחיר ועל תאריך התפוצה של ערכת המציאות המדומה לפלייסטיישון, ויחד איתה על מספר משחקים שיתמכו במציאות מדומה, ביניהם batman: arkham , המשחק הפופולרי בו השחקן משחק בתור באטמן. סוני אמרה שכאשר ערכת המציאות המדומה תצא, יהיו 50 משחקים שונים שיתמכו במציאות מדומה בפלייסטיישון 4- כלומר יוכלו להריץ את המשחק במציאות מדומה.

Microsoft

גם כן השתתפה בכנס, והכריזה על קונסולת משחקים חדשה בשם Xbox One S, שהיא גרסא חדשה, קומפקטית וחזקה בהרבה יותר מקונסולת המשחקים הקודמת Xbox One. היא גם הוסיפה שהם עובדים על פרוייקט שנקרא Project Scorpio-שנועד לחזק את הקונסולה הקודמת Xbox One ולהתקין בה תמיכה למציאות מדומה.

החברה גם הכריזה על או התקדמה עם מספר משחקים חדשים, ביניהם משחק שנקרא Sea of Thieves , שיהיה משחק multiplayer open world (משחק בו העולם של המשחק 'פתוח' ואתה רשאי לבחור מה לעשות ומתי) בו השחקנים יחיו כפיראטים, יקימו ביחד צוותים, ישוטו בספינות, ילחמו בספינות אחרות של שחקנים אחרים ויחקרו איים שונים. כל המשחקים עליהם מיקרוסופט הכריזה יהיו אקסקלוסיבים לXbox ולWindows 10.

Ubisoft

החברה הראתה מספר קטעי סרט (טריילרים) וחשפה את תאריכי התפוצה למספר רב של משחקים. ביניהם המשחק For Honor, משחק שיתרחש בימי הביניים בו השחקן יגלם מפקד של צבא חיילים וינהיג אותם, יחד עם מספר חברי קבוצה, לקרב נגד קבוצה יריבה. אחד מיוצרי המשחק תיאר אותו כ"משחק יריות עם חרבות". נראה שיוצרי המשחק התמקדו בליטוש קרבות החרבות, דבר שפעמים רבות היווה את המפלה של משחקים מסוג זה. השחקן יוכל לבחור באיזו זווית ובאיזו עוצמה הוא ירצה להכות את היריב, והיריב יוכל לבחור באיזו צורה הוא רוצה להתגונן באותו אופן.


bottom of page