top of page

מערכות יחסים בסדרות טלוויזיה, האהובות והמוזרות ביותר

כיום בכל סדרת טלוויזיה פופולרית ישנן כמה וכמה מערכות יחסים. בין אם זה הזוג שכולם מקווים שיתחתנו או הזוג שאף אחד לא מבין איך הם ביחד. אני אסקר לכם את כמה מהזוגות האהובים, המוזרים והמפתיעים ביותר שנצפו בטלווזיה.


1). רייצ'ל ורוס – חברים

חברים היא סדרת סיטקום אשר שודרה בין השנים 1994 ו-2004. הסדרה עוקבת אחר חייהם של חבורה של חברים בניו יורק. החבורה כוללת את פיבי, רייצ'ל, מוניקה, רוס, צ'נדלר וג'ואי. בסדרה תשע עונות ומערכות יחסים רבות. אך, מערכת היחסים של רוס ורייצ'ל היא האהובה על כולם.

מערכת היחסים של רייצ'ל ורוס הייתה מלאה בעליות וירידות. רוס שהיה מאוהב מרייצ'ל (החברה הכי טובה של אחותו מהיסודי) הוא זכה להזדמנות למערכת יחסים עם רייצ'ל בעונה השנייה של הסדרה. האהבה שלהם אחד לשנייה ניצחה את העובדה שהם הפכים מוחלטים. רוס כ"חנון" שהדבר אשר הכי מסקרן אותו הוא דינוזאורים ומוזיאונים, מול רייצ'ל המלצרית אשר עסוקה הרבה בקניות ואופנה. למרות זאת, אי אפשר להתכחש לכימיה הענקית שיש בין שניהם. לצערנו למרות הציפייה הגדולה מערכת היחסים ביניהם הייתה קצרה כאשר היא נגמרה במהירות לאחר שרוס היה עם מישהי אחרת בזמן שהשניים היו בהפסקה. הציפייה לחזרה של השניים להיות יחד ליוותה את השניים במהלך כל הסדרה ואף כללה ילדה. לשמחת הצופים , בסוף הסדרה השניים סוף סוף התאחדו וקיבלו את הסוף שכולם כל כך רצו לראות.


2). ג'אגהד ובטי – ריברדייל

ריברדייל היא סדרת דרמה בדיונית לנוער, הסדרה מבוססת על סדרת הקומיקס ארצ'י. הסדרה מתארת את המקרים המוזרים אשר קורים בעיירת ריברדייל ועוקבים אחרי הדרמות והמשברים של הילדים הלומדים בתיכון. הסדרה עלתה לאוויר בשנת 2017 וכרגע משודרת העונה השלישית שלה.


מערכת היחסים בין ג'אגהד לבטי היא מערכת יחסים קלאסית של 'הילדה בבית ממול'. העונה הראשונה עוסקת בתעלומת הרצח של ילד שלמד בתיכון. לאחר הרצח חבורת ילדים מהתיכון החליטה כי חקירת המשטרה לא מספקת והחליטה לחקור את המקרה בעצמם. החקירה שלהם מובילה להתגלות של דברים שהם הצטערו לגלות על העיירה ועל משפחותיהם. מערכת היחסים בין השניים החלה באמצע העונה הראשונה של הסדרה. ג'אגהד בא מהצד ה'פחות טוב' של העיר (בו מסתובבים כנופיות) ואילו בטי היא ילדה טובה. במהלך החקירה המשותפת של החברים הם מתקרבים אחד לשני וכך מתחילה מערכת היחסים של בטי וג'אגהד. מערכת היחסים של ג'אגהד ובטי מלאה בדרמות ומשברים. שניהם מחזקים אחד את השני ומבינים אחד את השנייה. למרות שבמהלך העונה השנייה השניים נפרדים הם חוזרים אחד לשני מתוך אהבה. אי אפשר לא לאהוב את שניהם יחד 😊




3). רפאל וג'יין – ג'יין הבתולה

ג'יין הבתולה הינה סדרת טלנובלה קומדית. הסדרה עלתה לאוויר בשנת 2015 והיא עיבוד של הטלנובלה הוונצואלית "Juana la Virgen" .


הסדרה עוקבת אחר חייה של ג'יין, צעירה אשר החליטה לשמור את עצמה לנישואין. אך, תוכניותיה משתבשות כאשר היא מופרת בטעות עם זרע של גבר אחר, רפאל, במהלך בדיקה שגרתית. במהלך הסדרה ניתן לראות את ההשפעה של המקרה הזה על חייה של ג'יין ועל מערכות היחסים בחייה.


מהרגע הראשון של פגישתם של ג'יין ורפאל יש ביניהם כימיה. אך, בתחילת הסדרה ג'יין נמצאת במערכת יחסים עם מייקל והם אפילו עומדים להתחתן. ההיריון של ג'יין מטלטל את מערכת היחסים שלהם וכך עם משיכתה של ג'יין לרפאל מערכת היחסים של ג'יין ומייקל נגמרת. כך מתחילה מערכת היחסים של ג'יין ורפאל, למרות שג'יין ורפאל באים מעולמות שונים והם בעלי ערכים שונים הם מצליחים להתגבר על כך וליצור מערכת יחסים שכולם נהנים לצפות בה.


4). לילי ומרשל – איך פגשתי את אמא

הסדרה איך פגשתי את אמא בעלת 9 עונות. היא שודרה בין השנים 2005 ו-2014. איך פגשתי את אמא הינה סדרת סיטקום. הסדרה מלווה חמישה חברים - לילי, טד, ברני, מרשל ורובין.


מתחילת הסדרה לילי ומרשל הינם הזוג העיקרי. ואף בפרק הראשון של הסדרה מרשל מציע ללילי נישואין. לילי ומרשל משקפים מערכת יחסים אידיאלית. שניהם יחד מאז המכללה ולא נפרדים לרגע. מערכת היחסים שלהם מלאה ברגעים מרגשים ומלאי הומור. השניים נפרדים לתקופה בגלל שלילי עוברת ללמוד ציור באוניברסיטה רחוקה. אבל אל תדאגו ,הפרידה קשה מאוד לשניהם והם חוזרים להיות יחד.


5). צ'נדלר וג'ניס – חברים

כפי שכתוב למעלה חברים היא סדרת סיטקום שעוקבת אחרי מערכות יחסים שונות במהלך הסדרה. אחת ממערכות היחסים המוזרות אשר מוצגת בסדרה היא מערכת היחסים של צ'נדלר וג'ניס.


ג'ניס היא 'החברה המיתולוגית' של צ'נדלר, במהלך הסדרה שניהם נמצאים במערכת יחסים לסירוגין אך בסופו של דבר הם נפרדו לתמיד. למרות זאת, מערכת היחסים של השניים יצרה כמה רגעים בלתי נשכחים בסדרה, אם זה הצחוק של ג'ניס, הטיול של צ'נדלר לתימן בניסיון להתחמק ממנה ועוד.. מערכת היחסים של השניים מוצגת באופן קומי אך, עדיין השניים חלקו קשר מיוחד. השילוב של שתי הדמויות הללו יצרו מערכת יחסים מצחיקה שפשוט כיף לצפות בה.



עכשיו שעברנו על כמה ממערכות היחסים האייקוניות ביותר ששודרו בטלוויזיה. אני ממליצה לכם לצפות בסדרות ולהחליט איזו מערכת יחסים היא האהובה עליכם. אני אישית נהניתי מכל אחת מהסדרות ומערכות יחסים אלו הוסיפו להן רבות.

בנוסף, ממליצה לצפות בעשרת מערכות היחסים הכי אייקוניות בסדרת חברים (שהיא אחת מהסדרות הקומיות הכי טובות לדעתי).

bottom of page