top of page

התחלת דור חדש של אייפונים


בכל שנה, אפל מוציאה אייפונים חדשים. כל אייפון מסמל התחלה חדשה בדור הבאה של הסמרטפונים. שנה שעברה, האייפון X הפיץ המון פיצ׳רים חדשים ששינו את שוק הסמרטפונים. השנה היא השיקה שלושה דגמי אייפונים, שנקראים אייפון 11 פרו, דגם מוגדל בשם אייפון 11 פרו מקס, ודגם מוזל שמחליף את אייפון XR שיצא בשנה שעברה ונקרא אייפון 11.


המכירים של דגמי הדגל הם ללא ספק מאוד יקרים. גם השנה (השלישית ברציפות) לאייפון 11 פרו ופרו מקס אין חידוש מיוחד מבחינת העיצוב, חוץ מגימור הזכוכית בארבעה גווני מט, גוון הצבע החדש בשם midnight green ושלושת המצלמות החדשות.


השינוי העיקרי מהאייפונים שיצאו בשנה שעברה הוא המצלמה. המצלמה שאפל הוציא השנה היא ללא ספק מרהיבה. מצלמת ה-Ultra Wide מצלמת מרחב גדול פי 4, מצלמת ה-Wide מגיעה לדיוק פיקסלים של 100% ומצלמת ה-Telephoto בעלת זום אופטי כפול. כמו כן, יש גם את צילום סרטוני הווידאו ברזולוציית 4k ו-60 fps (כמות הפריימים שמצולמים בשנייה) עם כלים חדשים לעריכה. מצב הלילה הוא חידוש שבזכותו אפשר לצלם גם בתנאי תאורה חלשה תמונות ללא שימוש בפלאש המסנוור.


חידוש נוסף הוא שבב A13 Bionic החדש נותן 5 שעות נוספות של חיי סוללה עם הפרו מקס, ו - 4 שעות נוספות עם הפרו, וניתן להטעין מהר יותר בעזרת חיבור USB-C. גם העמידות למים היא שיפור משמעותי של עד 4 מ׳ ולמשך עד 30 דקות. מסך ה - Super Retina XDR החדש ופאנל ה - OLED הם שינויים שקשה שלא להבחין בהם. האייפון הוא בעל זכוכית קשיחה - פתרון מעולה לאלה שנוהגים לשבור את הטלפון החדש שרק קנו.


כמו כן, השנה אפל שידרגה את פונקציית ה - 3D Touch (שהחלה מאייפון 6S), לפונקצייה חדשה בשם Haptic Touch שמאפשרת ביצוע של דברים חיוניים מהר יותר באמצעות תפריטים וקיצורי דרך קונטקסטיים.


לעומתם, יש את הדגם המוזל אייפון 11 שמגיע עם זוג מצלמות בהן קיים מצב הלילה החדש, המצלמה הרחבה, דיוק הפיקסלים, סרטוני הווידאו ברזולוציית 4K ו-60 fps כמו בדגמי הדגל.


האייפון מגיע עם מסך רטינה ופאנל LCD ועם מערכת השבבים החדשה A13 Bionic. הוא בעל עמידות מאוד גבוהה למים - עד גובה של 2 מ׳ ולמשך עד 30 דקות. הוא מגיע בשישה צבעים - סגול, צהוב, ירוק, שחור, לבן ואדום ועיצוב זכוכית בגבו (שכן הזכוכית חזקה יותר כמו בדמי הדגל). גפ פונקציית ה - Haptic Touch חלה על אייפון 11. עם זאת, לצערינו האייפון 11 לא תומך בחיבור USB-C.

אפל, לצערנו, לא הפתיע השנה עם פיתוחים חדשנים אך עדיין המשיכה לייצר ולשדרג את האייפונים שכולנו מכירים.

bottom of page