top of page

הזמרות המצליחות והמרוויחות ביותר בעולם

במהלך השנים, נשים נאבקו על מנת לקבל הכרה ושוויון זכויות בתחומים רבים, ולשמחתנו המאבקים הללו נשאו פירות. המאבק להגיע להכרה הציבורית בחשיבות פועלן של נשים בכל המישורים ותחומי החיים לא הייתה פשוטה כלל, וכדי לסלול אותה היה צורך בנשים אמיצות ומיוחדות שהצליחו לפרוץ את הדרך לאחרות ולהטביע את חותמן על ההיסטוריה - תחום המוסיקה אינו יוצא מן הכלל.

ישנן הרבה זמרות מצליחות בעולם, שעבדו קשה בשביל להגיע לאיפה שהן היום ובהחלט השאירו חותם בעולם המוסיקה. הנה כמה מהן:


אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה-בוטרה שנולדה ב-26 ביוני 1993, היא זמרת ושחקנית אמריקאית זוכת פרס גראמי. היא התפרסמה לראשונה בשנת 2010 כאשר שיחקה בסדרת הנוער המצליחה "ויקטוריוס". לאחריה, קיבלה עוד מספר תפקידים בסדרות וסרטים מצליחים.

גרנדה אמנם התחילה את הקריירה שלה בתחום המשחק, אך מהר מאוד הבינה כי משחק הוא אינו הייעוד האמיתי שלה - אלא קריירה מוזיקלית.

היא הפכה לזמרת מצליחה מאוד בכל העולם תוך זמן קצר והשפיעה ונתנה השראה להמון אנשים ברחבי העולם.

לגרנדה יש 5 אלבומים מצליחים והם:

Yours Truly, My Everything, Dangerous Woman, Sweetener, Thank U Next.

אריאנה היא האישה הכי נעקבת בכל הרשתות החברתיות בעולם, והבהירה כי היא רוצה להשתמש בפרסום שלה בכדי לחולל שינוי. היא לקחה חלק במצעד הגאווה, רקדה עם דגלי גאווה בהופעות שלה, הופיעה עם עוד מספר אומנים כחלק ממסע הבחירות התומך בהילרי קלינטון, תרמה כ-10 מיליון דולר לכיבוי שריפות האמזונס וכ-13 מיליון דולר לחקר וירוס הקורונה ועוד. היא שרה על העצמה נשית, פמיניזם, אהבה עצמית, ושוויון זכויות.

אריאנה גרנדה זכתה באין ספור פרסים בחייה: אמנית השנה, האלבום הווקאלי הטוב ביותר, קליפ הפופ הטוב ביותר, קהל המעריצים הטוב ביותר ועוד.

נכון לשנת 2020, הונה מסתכם בלמעלה מ-155 מיליון דולר.

ב-22 במאי 2017. בתום ההופעה של אריאנה באולם ה״מנצ'סטר ארנה" שבמנצ'סטר בממלכה המאוחדת התרחש פיגוע התאבדות בכניסה לאולם ההופעות בו נהרגו 22 אנשים ונפצעו למעלה מ-120 איש. בתגובה לאירוע המזעזע, היא ארגנה מופע צדקה “One Love Manchester” בשיתוף עם עשרות אומנים מצליחים לתרומת כסף למשפחות הנפגעות מהאירוע. באירוע זה גוייסו כ-13 מיליון דולר למען המשפחות השכולות.


ביונסה

ביונסה ג'יזל נואלס-קרטר שנולדה ב-4 בספטמבר 1981 היא זמרת, מפיקה מוזיקלית, רקדנית, ושחקנית אמריקאית.

היא נולדה ביוסטון, טקסס, ובילדותה השתתפה בתחרויות שירה וריקוד רבות והתפרסמה לראשונה בשנות התשעים המאוחרות בתור הסולנית הראשית בלהקה Destiny’s Child, להקה שהפכה לאחת מלהקות הבנות הכי מצליחות אי פעם.

בשנת 2003 ביונסה החלה בקריירת סולו עם האלבום Dangerously in Love.

ביונסה היא אחת מהזמרות אשר זכו במספר הרב ביותר של פרסים עם 242 במספר, מתוכם 22 פרסי גראמי, 24 פרסי VMA ו-7 פרסי AMA, ונכון לשנת 2019 היא האישה עם הכי הרבה זכיות בהיסטוריה.

לביונסה יש 20 אלבומים שחלקם הגדול זכה להערצה, הכרה והצלחה גדולה בעולם.

היא נשואה לבן זוגה הראפר והמפיק המוזיקלי ג׳יי זי ולהם 3 ילדים.

ביונסה נחשבת כזמרת מעורבת חברתית ופוליטית. במהלך הבחירות לנשיאות בארצות הברית בשנת 2009 ביונסה תמכה בפומבי במועמד הדמוקרטי ברק אובמה. בבחירות האמריקאיות ב-2016 ביונסה תמכה במועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, תרמה כספים לקמפיין שלה ואף הופיעה בעצרת הזדהות למענה בקליבלנד.

bottom of page