top of page

מזלות האש

על פי המיתולוגיה היוונית העולם מורכב מארבעה יסודות אשר מרכיבים את כל שאר החומרים ביקום. - הילה אברהם

ארבעת היסודות הם: אדמה, אש, אוויר ומים.

האדמה מסמלת את העולם הפיזי וכל דבר שאנו יכולים לקלוט באמצעות החושים שלנו: גופינו, השולחן, המנורה, האדמה, המזון שאנו אוכלים וכן הלאה.

המים מסמלים את הרגשות שלנו: עצב, שמחה, געגוע וכעס.

האוויר מסמל את החשיבה, הדמיון והאוויר.

האש מסמלת את האנרגיה של כל הדברים: החוזק, כוח החיות והערנות.

כאשר אנו מתבוננים ב 12 המזלות האסטרולוגיים אנו יכולים לראות כיצד באים כוחות אלו לפעולה כאשר אנו מגדירים את תכונותיו של אדם מסוים.


כך מתחלקים המזלות האסטרולוגיים לאלמנטים:

מזלות האש: אריה, טלה וקשת.

מזלות האוויר: תאומים, דלי ומאזניים.

מזלות המים: דגים, סרטן ועקרב.

מזלות האדמה: בתולה, גדי ושור


מה מאפיין את דרך החשיבה והתפקוד של מזלות האש?

מזלות האש מבטאים את תכונותיה של האש: האש מתפרצת, ונעה ממקום למקום בלי יכולת לצפות מראש את התקדמותה. האש יכולה לחמם או לשרוף והאנרגיה שלה בלתי ניתנת לריסון.

מזלות האש הם הכיפיים ביוצר מכל גלגל המזלות בגלל האנרגיות והאופטימיות שלהם, אך הנטייה שלהם לקיצוניות עלולה להפוך את האנרגיה החיובית לכעס במצבים בהם הם נתונים לקושי.


אנשים אלו הינם בעלי חיות רבה. הם דינמיים, נלהבים, אימפולסיביים, יש להם נטייה לדרמטיות ולעיתים קרובות חמי מזג.

לרוב הם יראו שמחים ונינוחים בסביבת אחרים גם אם בפנים זה אחרת. הם מאמינים בעצמם, ביכולות שלהם, הם אמיתיים וחזקים נפשית בגלל הראייה האופטימית מלאת השמחה והרצון העז לחיות. אמנם יש להם רצון עצמי חזק, אך הם צריכים ללמוד מתי יש לשים את רצונותיהם של אחרים לפני שלהם ועליהם לדעת מתי המילים שהם אומרים הן נחרצות מידי.

דבר נוסף שמזלות האש צריכים ללמוד, הוא איך להוסיף איזון לחיים הכאוטיים שלהם. טלה הם עצמאיים ותחרותיים, האריות מכורים לאור הזרקורים ומזלות קשות חשים דחף עז לחיי נדודים והרפתקאות. כל אחד מבני המזל מוצא את הדרך שלו לשרוף את האש שבתוכו אך הם כולם גם נוטים לתמימות כלשהי.


בתוך מזלות האש ישנה חלוקה לכמה תתי-אישיות, ואלו הם המזלות השונים.

מזל אריה

בין מזלות האש המזל היציב ביותר הוא מזל אריה. זהו המזל המבטא את האנרגיה הבוערת בכיוון ממוקד.

לבן/בת מזל אריה מטרה ברורה לפני העיניים וכל האמצעים לכבוש את המטרה. זהו מזל שנמצא בעמדות מפתח ובתפקידים מנהיגותיים. מזל דומיננטי ביותר השועט לעבר ביצוע כל פרויקט שיבחר ויעשה זאת בהצלחה.




מזל טלה

למזל טלה אנרגיה רבה כשל בן/בת מזל אריה, זהו מזל אנרגטי ונלהב.

בני מזל טלה פועלים מתוך התלהבות ושמחת חיים אמיתית, תמיד נכונים לעזור ולתת, אולם לבן/בת מזל טלה אין מטרה ברורה מול העיניים – וזוהי בעייתם העיקרית. מזל טלה מלא באנרגיה, מלא באש, אך אינו יודע כיצד עליו לנתב אנרגיה זו.

הדבר גורם לו לשעוט קדימה ללא חשבון על דלתות סגורות, להחליף מדי כמה חודשים עמדה ובכל פעם להשתלהב ולשלהב אנשים – עד שעמדתו מתחלף לדבר שונה לגמרי. להתחיל פרויקט במלוא המרץ ולהישאר עם הלשון בחוץ אחרי 3 חודשים. המלצה חמה עבור בני מזל טלה היא למצוא יעד אחד ולהיצמד אליו לאורך טווח. ברגע שהאידיאל יהיה מול העיניים יהיה לאן לכוון את האש.

מזל קשת

בן מזל קשת מסמל את החופשיות שבה נעה האש, את העובדה שלא ניתן לרסן אותה או לצפות אותה. בן מזל קשת הוא אוהב החופש הנצחי. אם תראו אדם שהנאתו הרצופה היא לנסוע במכונית, לא משנה לאן – כנראה שבן מזל קשת לפניכם.

ילידי מזל קשת, אוהבים את הטבע ואת המרחבים, כמו גם בעלי חיים ופעילויות ספורטיביות. לחלקם יש נטיות להימורים פזיזים, והם מסוגלים ללכת על כל הקופה בלי לחשוב פעמיים.

בדרך כלל מזלות קשת הם אנשים גלויים מאוד, לעתים עד כדי בוטות. אחרים עלולים לחשוב כי הם חסרי טקט, וכי הם פועלים על פי העיקרון "האמת כואבת", אך למעשה, ללא קשר להערות הבלתי דיפלומטיות שלהם, אנשים אחרים תמיד מבינים כי אינם מתכוונים לפגוע, וכי מה שמעניין אותם באמת זה להעלות את המודעות של הסביבה.


מנהיגים ממזלות האש



bottom of page